بابا :

 

 

از در که وارد شد چشمم به سفره هفت سین افتاد و داد زد : مامان این ماهیه کو ؟

-         تو سطل آشغال .

-         چرا اونجا ؟

-         آخه مرد .

-         ا . اون که سر حال بود .

-         خب حالا دیگه نیست .

-         آره . یادمه میگفتی : بابا هم قبل از مردگش خیلی سر حال بود . اما دیگه نیست .

 

به طرف سطل آشغال رفت و ماهی رو بیرون آورد . مادرش داد زد : چی کار میکنی پسر کثیف؟

-         میبرمش کنار بابا خاکش کنم .

-         دیوانه شدی؟

-         اونم مثل بابام بود .

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر مقامر شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ب.ظ

چرند بود مثل بقیه حرفات

حقش بود که دیروز بهت رحم نمی کردم و خفت می کردم .

سرمه شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ب.ظ

من خیلی خندم گرفت....((:
مرگش رو نوشتی مردگش

حباب کوچک یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ق.ظ http://leilymadani.blogsky.com

پوریا!
جمع باش!
جمع!
می فهمی چی می گم. مگه نه؟

امیر دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:44 ق.ظ http://dardeshgh.blogsky.com

سلام به تو دوست عزیز وب لاگ زیبا و جالبی داری اگر وقت کردی یه سری به من هم بزن من در وبلاگم در رابطه با سکس در عشق صحبت می کنم البته نه اون سکسی که شما فکرشو می کنید با یک بار دیدن و خواندن مطالب به حرف من میرسی دیگه سرتو درد نمیارم منتظرتم (نظرات شما هاست که مطالب این وبلاگ رو می سازه)

لاله سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:39 ب.ظ http://pargol.blogsky.com

...

حباب ب ب ب سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:49 ب.ظ

دست زیر چونه
!!!

حامد پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:30 ق.ظ

من بدم میاد از این طرز نوشتن روشنفکرانه
لحنش بچه گانه است
فکرش بزرگونه
زبونش احمقانه
خودت هم که ....

شمن شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:14 ب.ظ

مردن یه سیستمه..مشروطی یه سیستم.

الناز سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:43 ق.ظ

امیدوارم مرا دوست جدید خودت بدانی و برایم ایمیل بفرستی
درضمن کارت خیلی عالیست.

لونا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:06 ب.ظ

من خیلی دلم می خواد حال این مرگ رو بگیرم...

سیاوش پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام دوست عزیزم مشخصات خو دت را برایم ایمیل کن من
سیاوش هستم و ۱۸ سالمه و در شیراز زندگی می کنم

علی قلی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ق.ظ

لعنت بر کسی که در این سایت ویروس بریزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد